
В Україні рекламні вакансії почнуть моніторинг
8 травня державна споживча служба запускає новий напрямок роботи – контроль над вмістом вакансій.
Ми говоримо про моніторинг дотримання законодавства щодо реклами. Про це Звіти Прес -служба департаменту.
Усі оголошення, опубліковані роботодавцями або набору агентств, контролюються. Основна увага приділяється:
Виявлення дискримінаційних сполук – за віком (“до 35 років”, “молода команда”), стаття (“тільки для жінок/чоловіків”), стан здоров’я, раса чи етнічне походження;
Виправлення ознак маніпуляції – перебільшення заробітної плати без уточнюючих умов, мовчання важливої інформації (наприклад, нічні зміни або пробний період), використання нечітких або оманливих композицій.
ЩоЗараз роботодавці повинні переглянути свої оголошення та привести їх у відповідність із вимогами закону. Це не тільки уникає штрафів, але й допоможе зберегти довіру до кандидатів. Якщо ви помічаєте дискримінаційні або оманливі вакансії, встановіть порушення та зверніться до територіальних відділів державної споживчої служби. Прозорі та рівні правила для всіх повинні бути на ринку праці“, – сказав заступник керівника державної споживчої служби Андрій Крейтер.