
Метавсесвіт в освіті досягне буму до 2031 року, Індія та Китай вважаються бенефіціарами: звіт
Очікується, що технологія метавсесвіту дасть потужність існуючому сектору освіти протягом наступних восьми років до 2031 року. Очікується, що з орієнтовним річним темпом зростання 38,42 відсотка об’єднання метавсесвіту та сектору освіти принесе понад 102 мільярди доларів. (приблизно 8 48 980 крор рупій), згідно зі звітом, опублікованим дослідницькою компанією InsightAce Analytic у вівторок, 3 жовтня. Підтримувані блокчейн-мережами екосистеми метавсесвіту забезпечують повнофункціональні віртуальні середовища для спільної роботи, ігор і спілкування людей. цифрові аватари з конфіденційності та комфорту своїх домівок.
У звіті InsightAce «Global Metaverse in Education Market Size, Share & Trends Analysis Report» говориться, що в найближчі роки школи та коледжі створюватимуть свої бренди в метавсесвіті може стати трендом. Це може відкрити двері до освіти для більшої кількості людей, усунувши потенційні перешкоди, такі як подорожі, медичні умови та фінансовий тиск на батьків, щоб придбати уніформу та інші зручності, які зараз потрібні навчальним закладам сьогодні.
«Зростання впровадження електронного навчання та зростання інтересу до середовищ зануреного навчання є головними чинниками, що спонукають до розширення Metaverse на освітньому ринку», — звіт повідомляє InsightAce у вівторок.
Бум впровадження Інтернету, 5G, криптовалют, хмарних сервісів, а також таких технологій, як штучний інтелект, віртуальна реальність і доповнена реальність, також збільшує ймовірність того, що освітній сектор об’єднає свої операції з метавсесвітом у найближчі роки.
Згідно з його висновками, у звіті говориться, що освітній ринок Північної Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону найшвидше побачить поєднання освіти та метавсесвіту.
«Багато учасників ринку бачать багатообіцяючі можливості в таких країнах, що розвиваються, як Китай та Індія, де значне населення поєднується з останніми досягненнями в багатьох галузях промисловості», — зазначається у звіті.
Кілька екосистем метавсесвіту, зокрема The Sandbox і Roblox, пропонують цікаві враження від метавсесвіту.
Meta Марка Цукерберга, наприклад, також працює над тим, щоб зробити сектор метавсесвіту більш зручним і захоплюючим для людей. Meta, яка пропонує свою дорогу гарнітуру AR/VR «Quest» для метавсесвіту, працює над налагодженням цифрових аватарів, щоб вони виглядали менш мультяшними та більш фотореалістичними.
У звіті InsightAce, однак, зазначено, що гравцям галузі потрібно набирати темпи у виробництві доступного апаратного забезпечення, щоб входити та виходити з віртуальних світів.
Деякі гравці edtech вже почали інтегрувати метавсесвіт у свої системи. Ці платформи включають Invact Metaversity, Tomorrow’s Education, 21K Schools, Roblox, Університет Маямі, а також Університет Невади серед інших.
Минулого року в липні Токійський університет Тодай також вирішив запропонувати низку навчальних програм у метавсесвіті.
У розмові з Gadgets 360 колишній керівник X в Індії Маніш Махешварі назвав технологію метавсесвіту «рішенням для боротьби з кризою освіти в Індії та в усьому світі». Зараз Махешварі є частиною команди Invact Metaversity.