«Київстар» оголосив про поновлення зв'язку та пообіцяв абонентам компенсації
До 18:00 “Київстар” почав знову надавати голосовий зв'язок у всій Україні. Цю інформацію компанія опублікувала на своїй сторінці у Facebook. У повідомленні наголошується, що “зв'язок починає з'являтися і ви можете зателефонувати рідним”. У комісії пояснили, що відновлення послуг здійснюватиметься поступово, тож до кінця дня можливі короткочасні проблеми. У разі ситуації “Київстар” рекомендує перезавантажити телефон та вимкнути послугу VoLTE у налаштуваннях. Компанія також повідомила, що вони зараз працюють над відновленням передачі даних та SMS та сподіваються, що ці послуги також стануть доступними протягом доби. Після повного відновлення мережі “Київстар” обіцяє компенсувати всім абонентам та корпоративним клієнтам, які постраждали від недоступності послуг компанії. 12 грудня сталася масштабна аварія у мобільного оператора “Київстар” через атаку хакерів на його мережу. До 20.00 12 грудня фахівцям “Київстару” вдалося частково відновити роботу фіксованого зв'язку. Однак поновлення послуг може тривати деякий час. Відповідальність за атаку на мережу “Київстар” ухвалили російські хакери з групи “Сонцепек”. Вони зламали мережу оператора та завдали значних пошкоджень внутрішній мережній інфраструктурі, що забезпечує зв'язок мільйонів абонентів та ЗСУ.