Криптокомпанії в США витратили майже 19 мільйонів доларів на лобіювання за перші 3 квартали 2023 року, досягнувши рекордного року
Згідно з даними, наданими Reuters некомерційною дослідницькою групою OpenSecrets, індустрія криптовалют була на шляху до досягнення нового рекорду федеральних витрат на лобіювання після року, протягом якого фірми намагалися відновити свою репутацію та просувати дружнє законодавство.
Криптокомпанії витратили 18,96 мільйона доларів (приблизно 158 крор рупій) за перші три квартали 2023 року на лобіювання, порівняно з 16,1 мільйона доларів (приблизно 134 крори рупій) за той самий період 2022 року. Це сталося незважаючи на вражаючий крах криптовалютної біржі минулого року. FTX, який був у десятці найбільших витрат. Минулого року компанії, включаючи FTX, витратили майже 22 мільйони доларів США (приблизно 183 крори рупій) на лобіювання.
Coinbase, найбільша криптобіржа США, знову лідирує в рейтингу, витративши 2,16 мільйона доларів (приблизно 18 крор рупій), за нею йдуть Foris DAX, яка керує Crypto.com, Blockchain Association і Binance Holdings.
«Наша мета — безпосередньо взаємодіяти з політиками, налагоджувати стосунки та подолати розрив в освіті, щоб створити розумну нормативну базу», — сказала Крістін Сміт, генеральний директор Blockchain Association, у заяві.
Криптокомпанії розширюють свою діяльність у Вашингтоні, зокрема, щоб спробувати виправити свою репутацію після серії скандалів минулого року, включаючи крах FTX, колишній генеральний директор якої Сем Бенкман-Фрід був знайомим у Вашингтоні. Минулого місяця присяжні у федеральному суді Манхеттена визнали його винним у шахрайстві.
Криптокомпанії також намагаються боротися зі зростаючим регулятивним контролем, особливо з боку Комісії з цінних паперів і бірж США, яка каже, що галузь порушує свої правила. Лобіювання посилилося після того, як у червні SEC подала до суду на Coinbase і Binance за нібито неможливість зареєструвати токени, твердження вони заперечують.
Галузь також наполягає на тому, щоб SEC затвердила спотовий біржовий фонд біткойнів (ETF), який відкрив би найбільшу у світі криптовалюту для мільйонів інших інвесторів. Оптимізм щодо того, що агентство дасть зелене світло продукту після поразки в ключовому суді з цього питання влітку, допоміг підняти біткойн до 20-місячного максимуму в понеділок.
Криптокомпанії також намагалися просувати дружнє законодавство в Палаті представників і здобули перемогу в липні, коли комітет Конгресу в цій палаті прийняв два важливі законопроекти, які, на думку лобістів, допоможуть прояснити, які існуючі фінансові правила застосовуються до криптокомпаній.
Хоча ці законопроекти ще не просунулися далі, криптолобісти не опускають рук. Coinbase, яка у вересні запустила масову адвокаційну кампанію, продовжує свій поштовх, проводячи нові зустрічі законодавців у найближчі тижні, сказав речник.
Binance і Crypto.com не відповіли на запити про коментарі.
© Thomson Reuters, 2023