ЄС підписав грантову угоду про розвиток Євроколії через Карпатський регіон

ЄС підписав грантову угоду про розвиток Євроколії через Карпатський регіон




В рамках програми Європейського Союзу було підписано грантову угоду про проект інтеграції української залізничної системи в транспортну систему ЄС, в рамках якої Укрзалізиція отримає майже 43 мільйони євро за будівництво та реконструкцію євроколі.

Як повідомлений На веб -сайті Укрзалізясія, минулого тижня, генеральний директор Європейської комісії з транспорту та мобільності Магди Копчинської під час її візиту до Києва передала підписану грантовій угоду голові ради директорів Укрзалізися “Олександр Перцовський.

Як Повідомлений Раніше проект передбачає вдосконалення залізничної мережі та розробки колії 1435 мм для збільшення можливостей української залізничної інфраструктури. Загальний бюджет проекту становить 85,91 млн євро, з яких CEF надасть Укзалізню 42,95 мільйона євро. Планується, що проект буде впроваджений до 2027 року, деякі кошти вже були надані в державному бюджеті, а попередній платіж був виділений фондом CEF.

У рамках запланованого проекту:

Розробити реконструкцію залізничних конструкцій із шляхом 1435 мм на секції Chop – LVIV;

Реконструкція реконструкції залізничних конструкцій шляхом будівництва доріжки 1435 мм та електрифікації на кордоні Львів-Чеервсі-Вадул-Сірет-Стейт (проходить через територію Івано-Франчівського регіону-Ед.);

Розробити стратегію реконструкції залізничного підрозділу LVIV, враховуючи перспективи розширення залізничної мережі 1435 мм транс-Європейської транспортної мережі (Ten-T) в Україні;

Розробити та побудувати доріжку 1435 мм з електрифікацією в Pavlovo-2 / Matov-uzhgorod;

Автоматичні системи 1435 мм у розділі Чоп – Ужгород.

Також витрати на дотримання вимог TSI вищезазначених проектів, а також Kovel – Yagodin – Державного кордону та Медики/Мосссики II – LVIV (SknyLiv).

CEF (Connecting Europe Frusice – це фонд Європейського Союзу, створений у 2014 році для інвестицій у транспорт, енергетику, цифрові та телекомунікації. Зокрема, це головний інструмент для фінансування розвитку трансєвропейської транспортної мережі (Ten-T).