
Який він – одяг у стилі streetwear
З недбалого бунту проти умовностей стрітстайл перетворився на сміливе висловлювання через одяг. Oversize-силуети, яскраві принти, еклектичні поєднання – тепер це must have. І магазин Streetwear Kyiv пропонує всім стати частиною цього неймовірного світу. Він дозволяє зробити це максимально легко і без зусиль – будь-який житель України, незалежно від міста, може вибрати для себе речі в міському стилі.
Основні характеристики брендів streetwear
Street стиль одягу характеризується сміливим поєднанням різних елементів. Тут немає строгих правил, і кожен може експериментувати з різними фасонами, тканинами та принтами. Як показали прості тести, популярні елементи та новинки моди – це oversized-речі, джинси з потертостями та рваними деталями, футболки з провокаційними написами чи принтами, а також яскраві, помітні куртки та пальта.
Є кілька факторів, що впливають на вуличний стиль:
- культура є важливим аспектом – це може бути музика, мистецтво або навіть їжа, яка надихає модні тенденції. Наприклад, хіп-хоп музика зіграла важливу роль у формуванні вуличного стилю. надихнув на шкіряні куртки, розірвані джинси та шиповані аксесуари, які зазвичай бачать у вуличному стилі;
- В останні роки глобалізація моди привела до міжкультурних впливів у вуличному стилі. Люди з різних культур в даний час більш відкриті для того, щоб сприймати елементи з інших культур, що призвело до появи нових тенденцій міської моди. Наприклад, японський вуличний стиль вплинув на те, як люди одягаються на заході, зі зростанням стилю, став популярною тенденцією у вуличному стилі у всьому світі;
- соціальна ідентичність – ще один фактор, який формує вуличний стиль. Зокрема, вона відіграє роль у тому, як люди доповнюють образ аксесуарами.
Важливі періоди у розвитку «стрітвір»
Якщо говорити про основні моменти, то ось вони:
- 70-80-ті роки ХХ – зародження стилю, що базується на трьох китах: розслабленість (свобода), комфорт, впізнаваність;
- 90-ті роки: підхоплює модні віяння хіп-хоп культури. Надалі street fashion буде вбирати трендові тонкощі кожного тимчасового проміжку, але залишаючись у рамках власної початкової концепції;
- Міленіум, нульові роки XXI століття: «стрітвір» починає орієнтуватися на культуру скейтерів. Стали популярними моделі з яскравими, авторськими принтами.
На сучасному етапі концепція базується на деяких елементах спортивного дизайну, мінімалізму, спорт-шику, кіберпанку, рейв-культури, але не виходить за межі власної естетики.
Вулична мода – це один із напрямків світової моди, який зародився «на вулиці». Це бере початок у протилежних точках континенту Євразія – в Англії (1950-х р.) й у Японії (1980-х р.). Вулична мода виникла на противагу консерватизму, традиціоналізму, усталеним смакам і тенденціям, які були властиві цим державам особливо. Тому саме в Англії та Японії поява вуличної моди відбулася найяскравіше. І зараз цей напрямок, ґрунтовно укорінившись серед молодіжної моди, невід’ємно входить у рамки світової моди.
Street wear – це яскраво, цікаво та сучасно. Перевагу цьому напрямку віддають зазвичай молоді хлопці та дівчата від 20 до 35 років. Саме в цьому віковому проміжку стріт стайл виглядає гармонійно, хоча все залежить від конкретного чоловіка чи жінки – за бажання і після 40 можна чудово вписати вуличний стиль у свій гардероб.
Теоретично сьогодні кожен городянин може впливати в розвитку моди. Існують і великі міста-центри вуличної моди, наприклад, Лондон, Токіо, Нью-Йорк. В інших же місцях найчастіше намагаються наслідувати вуличну моду відомих у цьому плані міст.