Використовуємо колаборації в просуванні інтернет-магазину
Колаборації — один з найбільш ефективних способів підвищити відвідуваність онлайн-магазину. Вони дають змогу залучити нову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі та середній чек.
Суть колаборації полягає у спільному створенні якогось продукту, послуги або контенту з іншим брендом, блогером, медійною персоною. При цьому важливо, щоб партнер поділяв Ваші цінності та мав релевантну Вашому бізнесу аудиторію. Тоді спільна активність буде органічно сприйнята обома сторонами.
У чому плюси просування онлайн-магазину з використанням колаборації?
Крім очевидного залучення цільової аудиторії у колаборацій є й інші переваги:
- Зміцнення іміджу бренду. Колаборація з шанованим у своїй сфері партнером допоможе підвищити впізнаваність і довіру до Вашого бренду. Співпраця з експертом, лідером думок дозволить позиціонувати Ваш магазин як надійного гравця ринку.
- Стимулювання продажів. У рамках колаборації можна запустити спеціальні акції, знижки для аудиторії партнера. Так Ви простимулюєте перші покупки нових клієнтів у Вашому магазині. А якщо справа дійде до створення колабораційних продуктів, для аудиторій обох брендів це стане приводом для нових покупок.
- Генерація унікального контенту. Колаборація — чудова можливість разом із партнером створити цікавий контент для соцмереж, блогів, ЗМІ. У Вас з’явиться інфопривід, який дасть змогу генерувати контент серіями, привертати увагу аудиторії та підвищувати охоплення.
- Економія рекламного бюджету. Робота з блогерами, іншими брендами часто обходиться дешевше, ніж традиційна реклама. По суті, Ви обмінюєтеся аудиторіями та ділите витрати з партнером.
- Отримання зворотного зв’язку. Запускаючи продукт або активність у колаборації, Ви отримуєте миттєву реакцію від двох аудиторій одразу. Зворотній зв’язок допоможе розібратися в уподобаннях Ваших поточних і навіть майбутніх клієнтів, протестувати нові гіпотези.
Які ще можна застосовувати способи для просування в інтернеті?

За всіх їхніх плюсів, одними колабораціями обмежуватися не варто. Хорошими інструментами для просування можуть також послужити:
- SEO-оптимізація. Попрацюйте над семантичним ядром сайту, оптимізуйте метатеги та контент під релевантні пошукові запити. Грамотна внутрішня перелінковка, зручна структура, швидка швидкість завантаження підвищать видимість Вашого магазину в пошуковій видачі.
- Контекстна реклама. Налаштуйте рекламні кампанії в Google Ads. Сегментуйте аудиторію, використовуйте різні формати оголошень (пошукові, банерні, для торгових кампаній). Оптимізуйте кампанії на основі аналітики, стежте за ставками та конверсіями.
- Таргетована реклама в соцмережах. Запустіть рекламу у Facebook або Telegram, орієнтуючись на ЦА Вашого магазину. Тестуйте різні формати: каруселі, відеорекламу, рекламу в сторіз. Намагайтеся отримувати зворотний зв’язок і сегментувати аудиторію для більш точкових кампаній.
- Email-маркетинг. Збирайте базу передплатників і надсилайте їм регулярні розсилки з інформацією про новинки, акції, спецпропозиції. Сегментуйте базу за різними параметрами й персоналізуйте розсилки.
Проте, це далеко не весь список способів просування магазину в інтернеті — набагато більше можна знайти тут adwservice.com.ua/uk/prosuvannya-internet-magazynu.