Велика Британія оприлюднила жорсткіші правила для криптосектору, обмежить рекламу за допомогою періодів «охолодження», попередження про ризики

Велика Британія оприлюднила жорсткіші правила для криптосектору, обмежить рекламу за допомогою періодів «охолодження», попередження про ризики


Британські споживачі, які купують криптоактиви, вперше отримають 24-годинний період «охолодження» з жовтня відповідно до жорсткіших маркетингових правил, оприлюднених фінансовим регулятором у четвер.

Криптоактиви, такі як біткойни, не мають прямого регулювання в усьому світі, але регулятори уважніше придивляються до падіння FTX минулого року, в результаті якого мільйони інвесторів зазнали збитків на мільярди доларів, деякі з них у Британії.

Управління з питань фінансової поведінки (FCA) повідомило, що бонуси «запропонуй другу» для покупців криптовалюти також будуть скасовані, і що ті, хто рекламує такі активи, повинні будуть розмістити чіткі попередження про ризики та переконатися, що реклама є чіткою, справедливою та не вводить в оману.

Нові криптовалютні правила, схожі на ті, що були введені FCA минулого року для боротьби з рекламою високоризикованих інвестицій у звичайні фінанси, з’явилися, коли Британія планує регулювати криптовалютні активи відповідно до нового закону про фінансові послуги цього року.

«Люди самі вирішують, чи купувати вони криптовалюту. Але дослідження показують, що багато хто шкодує про поспішне рішення», — сказав Шелдон Міллз, виконавчий директор відділу споживачів і конкуренції FCA.

«Споживачі повинні знати, що криптовалюта залишається в основному нерегульованою та має високий ризик», — сказав він.

Дослідження FCA показують, що за оцінками кількість власників криптовалют зросла більш ніж удвічі з 2021 по 2022 рік, причому 10 відсотків із 2000 опитаних людей заявили, що вони володіють криптоактивами.

Згідно з новими правилами, криптокомпанії повинні будуть мати такі попередження: «Не інвестуйте, якщо ви не готові втратити всі гроші, які інвестуєте. Це інвестиція з високим ризиком, і ви не повинні сподіватися на захист, якщо щось йде не так».

Майрон Джобсон, старший аналітик з питань особистих фінансів інвестиційної платформи interactive investor, привітав нові правила, зазначивши, що криптовалютна реклама стала «диким заходом сумнівних тверджень і оманливої ​​інформації».

Читати:  В Україні за добу 265 COVID-смерті

«Завдання для регулятора полягає в тому, щоб розробити надійну систему знань споживачів, щоб усі залучені гравці знали, як виглядає добро», — сказав він.

© Thomson Reuters, 2023


Чи зашкодить податок на криптовалюти індустрії в Індії? Ми обговорюємо це в Orbital, подкасті Gadgets 360. Orbital доступний на Spotify, Гаана, JioSaavn, Google Podcasts, Apple Podcasts, Amazon Music і де б ви не отримували свої подкасти.