Ваш бізнес – це ваша репутація: чому час контролюється у власних руках

Ваш бізнес – це ваша репутація: чому час контролюється у власних руках




Уявіть ситуацію: ви будували свій бізнес протягом багатьох років – ви кладете гроші, нерви, час, душу. А потім ви їдете в Google, і там – “Я не раджу. Менеджер купується, не відповів на дзвінок”. Оцінка: ★ ☆☆☆☆. І все. Деякі можуть навіть не зайти на сайт. Просто закриття вкладки. Чому? Тому що в даний час ваша репутація – це не те, що ви говорите про себе. Це те, що говорять про вас інші.

Репутація – як кредитна історія

Можна зіпсувати через 5 хвилин. Вам стане краще на півроку. Особливо, якщо ви:

– місцевий бізнес, де кожен клієнт – це вага золота;

– Ви продаєте щось не стандартне або дороге;

– Ви працюєте в секторі служби (де завжди є людський фактор).

Раніше все було просто: він досяг успіху – рот був відкладений. Зробивши погані, вони почують 2-3 людей. А тепер? Одна негативна відповідь може читати 2000 потенційних клієнтів на день. І це буде єдине, що вони дізнаються про вас.


Тепер питання: хто контролює вашу репутацію?

Якщо відповідь: “І іноді я переходжу до відгуків, подивись …” – тоді ти Ви більше не контролюєте це.Ви не контролюєте = ви не впливаєте. Ви не впливаєте = гра в рулетку: це займе – це не візьме.

І бізнес – це не рулетка. Це стратегія. І Репутація – це її фундамент.


Що означає «контролювати»?

1. Зберіть відгуки систематично

Не “коли їх запитують”, не “хтось напише”, а Систематично, після кожної покупки чи послуги.Звичайні клієнти не проти писати – їм просто потрібно нагадати. Або зробіть це так само зручно: одне посилання, одне клацання.

Читати:  Сім громад Прикарпаття не виконали запланований бюджет

2. Опублікувати – де вони бачать

Відгуки не повинні бути безпечними у файлі коліна. Їх місце:

– на сайті (негайно, мабуть);

– Google Business (це безпосередньо впливає на проблему);

– в соціальних мережах (де ваша аудиторія);

– У месенджерах, презентаціях, електронній пошті.

3. Відповісти

Негативний? Не мовчіть. Нейтральний? Дякую і покажіть вам за прослуховування. Також не проходять – підтримуйте реакцію з брендом.

4. Принесіть відгуки про продаж

Картка продукту? Додайте коментарі клієнта. Посадка? Підрозділ “довіра США”. Покажіть, що ви справжні клієнти, а не порожні слова.


Kamon.ua – помічник, а не майстер

Управління – це не в ручному режимі, де ви скріншот і натисніть Canva. Це про Автоматизація та систематична.Ось чому такі послуги Kamon.ua Їсти:

– автоматично збирати відгуки після покупки;

– Запитайте фотографії, відео – все, що вам потрібно довіряти;

– Принесіть відгуки на сайті, Google, соціальні мережі;

– Дозвольте відповісти, помірно і зміцнює довіру до автопілота.

Це не “магічний планшет”. Але це є Ключ до управління.


І нарешті

Ви хочете, щоб вас поважали, довіряли і купували – Почніть контролювати те, про що вони говорять.Бо якщо ви цього не зробите, хтось інший зробить це. І не завжди з добрих намірів.

Ваш бізнес – це ваша репутація.А в 2025 році це основна валюта. Тримайте його твердо. І використовуйте свій розум.


За допомогою рекламних прав