В Івано-Франківську стартує навчальна програма з підприємництва для жінок
Франківок запрошують на навчальну програму з підприємництва «МІСТ». Це можливість для тих, хто має бізнес-ідею, але потребує знань та підтримки для її реалізації.
Жінок навчатимуть фінансової грамотності, візійного мислення, комунікацій, лідерства та критичного мислення, допомагатимуть розвинути та вдосконалити бізнес-ідею та супроводжувати шляхи до реалізації власної справи. Участь у проекті є безкоштовною.
Про це повідомляють організатори Ukrainian Women Entrepreneurs Hub у партнерстві з освітньо-культурним простором Гончаренка – центр. У командах кажуть: навчальна програма триватиме з 21 січня до 11 березня. За цей час студентки пройдуть весь шлях створення власного бізнесу – від ідеї до фінального пітчингу перед інвесторами.
«Ми створили цю програму для жінок, які мріють про власний бізнес, але не знають, з чого почати. Програма створена таким чином, щоб надати повний набір інструментів та отримати фінансування власного проекту. Ми допоможемо здобути впевненість, підтримку однодумців та перетворити мрії на успішний бізнес»– ділиться керівник хаба Оксана Кузьменко.
Програма включає 6 модулів, що охоплюють усі аспекти підприємництва:
– Створення бізнес-ідеї;
– Побудова стратегії;
– Просування продукту;
– Трансформація бізнесу.
«Учасниць чекають на воркшопи, наставництво від засновниці U&WE Hub Марини Саприкіної, нетворкінг з провідними експертами, а також фінальний пітчинг перед потенційними інвесторами, представниками бізнесу та влади»– кажуть організатори.
Навчання складатиметься з 6 модулів — від знайомства до побудови місії, бачення та цінності бренду, від аналізу ринку та конкурентів до стратегічного планування, від юридичних та фінансових аспектів створення бізнесу до побудови бренду та комунікацій. Завершить програму ярмарок бізнес-учасниць та фінальний пітчінг перед експертами, представниками бізнесу та влади.
Навчальна програма проходитиме з 21 січня по 11 березня на базі місцевого освітньо-культурного центру Гончаренка по вулиці Незалежності, 113. Для участі необхідно заповнити форму за цим посиланням.