TikTok подає до суду, щоб заблокувати закон США

TikTok подає до суду, щоб заблокувати закон США


ТікТок і ByteDance подали позов до суду США щодо закону про заборону

ТікТок та його материнська компанія ByteDance подали позов до федерального суду США, щоб заблокувати закон про потенційну заборону ТікТок у США. Згідно з Reuters, закон, який забороняє ТікТок у Штатах, підписав президент Байден.

У своєму позові компанія стверджує, що законопроект нечітко описує ТікТок як загрозу національній безпеці. Вони стверджують, що закон порушує Конституцію США, зокрема, Першу поправку щодо захисту свободи слова. Тому компанії просять заборонити генеральному прокурору Мерріку Гарленд виконувати закон.

Конгрес зробив безпрецедентний крок, чітко виділивши та заборонивши ТікТок: живий онлайн-форум, який використовується 170 мільйонами американців для створення, обміну та перегляду відео в Інтернеті. Вперше в історії Конгрес прийняв закон, який зазнає постійної загальнонаціональної заборони на єдину мовну платформу з назвою і забороняє кожному американцю брати участь в унікальній онлайн-спільноті з більш ніж 1 мільярдом людей у ​​всьому світі.

Закон, підписаний президентом США Джо Байденом 24 квітня, дає ByteDance час до 19 січня, щоб продати ТікТок західній компанії, інакше його заборонять на всій території США.

У позові також зазначено, що продаж ТікТоку неможливий з комерційних, технологічних та юридичних причин. Компанія стверджує, що закон призведе до заборони ТікТоку до 19 січня 2025 року і приведе до мовчання 170 мільйонів американців, які використовують платформу для спілкування засобами, які неможливо відтворити в іншому місці.

Більшість американських законодавців хвилює те, що Китай може отримати доступ до даних про американців або шпигувати за ними через ТікТок, тому закон отримав підтримку в Конгресі. Проте соцмережа заперечує, що колись передавала дані користувачів із США.

Читати:  Ліквідовано одне з найактивніших угруповань хакерів: деталі від Bloomberg

Нагадаємо, що Конгрес США ухвалив рішення про заборону китайської соціальної мережі ТікТок. Програма буде недоступна для завантаження через 270 днів, якщо китайський власник не продаватиме платформу.