
Мільярди доларів. Підраховано прямі збитки українських рітейлерів через війну
Мільярди доларів. Підраховано прямі збитки українських рітейлерів через війну
Українська Рада Торгових Центрів провела щорічне опитування рітейлерів України (Фото:pressfoto / Freepik)
Сума прямих збитків рітейла у сфері роздрібної торгівлі у 2022—2023 pp. через військові дії на території України становить 2 426 млн доларів США.
За даними щорічного опитування рітейлерів України, який провів Українську Раду Торгових Центрів, незважаючи на війну, роздрібні оператори не зупиняють розвиток своїх мереж. Якщо у 2022 році через окупацію та руйнування кількість роздрібних торгових точок знизилася на 18%, то у 2023 році відбулося зростання на 12%.

На такий же рівень приросту торгових точок рітейлери розраховують і протягом 2024 року. Розвиватися мережі мають намір як у форматі ТЦ, так і у форматі стріт-рітейлу. Дехто акцентує увагу саме на розвитку інтернет-продажів. Частка товарообігу через онлайн-продаж за рік зросла з 14% до 15%, зазначає аналітичний відділ УРТЦ.
Раніше повідомлялося, як під час війни змінилася кількість магазинів у мережі АТБ та які у компанії плани на 2024 рік.
Також повідомлялося, що мережа супермаркетів Сільпо продовжує відкриття магазинів у тематичних форматах.
У січні 2023 року на одну вакансію у рітейлі претендували п'ять осіб, а вже у січні 2024-го лише двоє. Основна проблема з набором співробітників спостерігається у напрямках, де потрібні чоловіки призовного віку.
- Щасливе число. Супермаркети Сільпо потрапили до списку найкращих магазинів Європи
- Більш ніж АТБ, Сільпо та Metro разом узяті. Епіцентр похвалився досягненнями за 20 років роботи — перегнав Ейфелеву вежу
- 14 з 23. Comfy відкрила більшість магазинів на місці Ельдорадо
Аналіз виручки найбільших рітейлерів на ринку України у 2023 році показав, що минулого року найбільше запрацювала мережа АТБ. Як свідчать дані сервісу YouControl, у 2023 році виручка АТБ зросла на 22,2% – до 181 млрд грн порівняно з падінням на 0,2% у 2022 році (148,3 млрд. грн.). Прибуток рітейлера зріс на 85,7% і досяг 3,9 млрд грн.