Масштабний збій у «Київстарі»: що зараз відомо і коли чекати на відновлення
Вранці 12 грудня стався серйозний збій у роботі мобільного оператора Київстар із причиною в атаці хакерів на ядро мережі. Станом на 13 грудня проблеми ще не вирішено.
Користувачі скаржаться на проблеми зі зв'язком, нероботу офіційного сайту та мобільного додатку. Неможливо здійснити дзвінок, надіслати повідомлення та перевірити рахунки. Компанія рекомендує клієнтам перепідключитися до іншого оператора, щоб мати зв'язок та доступ до Інтернету.
Проблеми також вплинули на національний роумінг, оскільки мережа «Київстар» не може передати інформацію про своїх абонентів іншим операторам через технічний збій. Після вирішення проблеми планується обговорення з усіма мобільними операторами, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та захистити користувачів.
Частково роботу вдалося поновити увечері 12 грудня. Остаточне відновлення планується завершити до 13 грудня 2023 року. Усі абоненти та корпоративні клієнти, які постраждали від атаки, отримають компенсацію.
Генеральний директор компанії Олександр Комаров залучив представників правоохоронних органів та державних служб для розслідування цієї атаки та її наслідків. Вирішальною метою хакерів була найбільша руйнація віртуальної інфраструктури.
Відсутність доступу до Інтернету та зв'язку може мати негативні наслідки для бізнесу. Відсутність зв'язку може призвести до збоїв у роботі охоронної сигналізації та банкоматів. Цей збій також вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів ПриватБанку.
Проблеми з роботою «Київстару» не впливають на роботу системи сповіщення про повітряну тривогу у Києві. Інші мобільні оператори, такі як Lifecell та Vodafone, також звернулися до своїх клієнтів через перевантаження каналів обслуговування.