Кібератака на “Київстар” Lifecell та Vodafone звернулися до клієнтів
Після великої кібератаки, яка викликала мобільний оператор “Київстар”, компанії Lifecell і Vodafone звернулися до своїх клієнтів через навантаження на каналах обслуговування. Заяви цих операторів було опубліковано у соцмережах.
Пресслужба Lifecell повідомила, що внаслідок цього навантаження у їхніх клієнтів можуть виникнути проблеми з поповненням рахунку, активацією нових абонентів, сайтом або програмою.
У свою чергу, пресслужба Vodafone заявила, що їхня мережа працює як завжди, і мобільні послуги функціонують без проблем.
Причиною великого збою у роботі оператора “Київстар” стала атака хакерів на мережу. Користувачі не могли здійснювати дзвінки, надсилати повідомлення або перевіряти свої рахунки. Офіційний сайт також не працював, а мобільний додаток “Київстар” був недоступний.
Поки що терміни відновлення послуг у “Київстарі” залишаються невизначеними. Компанія вже залучила представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб щодо розслідування протиправних дій.
Слід зазначити, що збій у роботі “Київстару” не впливає на роботу системи сповіщення про повітряну тривогу у Києві.