Британські профспілки закликають уряд виділити більше коштів на декарбонізацію заводу Tata Steel

Британські профспілки закликають уряд виділити більше коштів на декарбонізацію заводу Tata Steel


Профспілки хочуть, щоб уряд Великобританії надав більше коштів компанії Tata Steel, що дозволить їй інвестувати більше коштів у декарбонізацію заводу в Порт-Талботі на півдні Уельсу, повідомляє Argus.

План, розроблений консалтинговою компанією Syndex за дорученням профспілок, вимагатиме ще 683 млн. фунтів стерлінгів інвестицій, заявив сьогодні в парламентському комітеті у справах Уельсу Алісдер МакДейрмід, заступник генерального секретаря Об’єднаного союзу профспілок.

«Ми, безумовно, сподіваємося, що уряд зробить значний внесок у цю справу. Загалом загальна сума буде на рівні 800 млн. фунтів стерлінгів – 1 млрд. фунтів стерлінгів, порівняно з 500 млн. фунтів стерлінгів, що більше відповідатиме підтримці з боку інших європейських урядів, – сказав МакДейрмід.

План Syndex передбачає збереження роботи доменної печі, але навіть джерела у профспілці погоджуються з тим, що при експлуатації електродугової печі потужністю 3 млн т на рік до 2032 року її неможливо буде експлуатувати до 2032 року.

“Робота сталеплавильного цеху при спробі побудувати електросталеплавильний агрегат у цьому цеху пов’язана з великими ризиками, оскільки ви маєте справу з переміщенням рідкого металу за дуже високої температури, намагаючись щось побудувати”, – заявив комітету Т. В. Нарендран, керуючий директор Tata Steel .

Запуск агрегату без коксових печей також означатиме постійну шкоду, яку уряд не покриватиме, сказав Нарендран. З 88 коксових печей компанії працюють близько 33, причому термін експлуатації цих активів наближається до кінця.

Уряд Німеччини інвестує в ThyssenKrupp у чотири рази більше, ніж уряд у Tata, додав МакДейрмід. ThyssenKrupp отримує близько 2 млрд євро від Берліна на декарбонізацію, але значна частина цих коштів піде на субсидування закупівлі водню протягом наступного десятиліття. Tata Steel отримує близько 166 фунтів стерлінгів/т допомоги від уряду, що набагато нижче за рівень підтримки, яку європейські уряди надають виробникам сталі.

Читати:  Україна розпочала реалізацію першого проекту для виробництва зеленого водню

Виробництво заліза прямого відновлення в Європі здебільшого було неконкурентоспроможним, за винятком регіонів з великою кількістю конкурентоспроможних енергоносіїв, таких як Швеція. Лише державна підтримка дозволяє перехід до DRI у Європі.

Tata не виключає будівництва DRI у Порт-Толботі, але передбачає, що для цього знадобиться більше фінансування та газ за конкурентною ціною. Поточний план компанії передбачає розлив електросталі в наявні виливниці та прокатку на нинішньому стані гарячої прокатки, якій вже понад півстоліття.