Соцмережі переоцінені: Чому підприємець не повинен перетворюватися на блогера

Соцмережі переоцінені: Чому підприємець не повинен перетворюватися на блогера



Олег Філішин

Продюсер, засновник Асоціації лідерів думок України

Соцмережі переоцінені: Чому підприємець не повинен перетворюватися на блогера

8 серпня, 19:30
NV Преміум

Для підприємця соцмережі мають значення саме з погляду першого враження, а чи не активності. Не варто катувати себе обов'язковою постійною присутністю в Instagram або Linkedin.

Постійно запитую різних підприємців — чи їх дратує те, що потрібно приділяти увагу власним соцмережам для розвитку персонального бренду. Більше 50% відповідають, що вкрай дратує, адже не вистачає часу, мало натхнення, бажання, а найголовніше — повсякденна обов'язкова робота, куди тут ще записувати ріллс в Instagram або писати лонгріди в LinkedIN.

Відео дня

Вважаю, якщо ведення соцмереж перетворюється на в'їдливу рутину і ви публікуєте пости тільки тому, що так роблять медійні підприємці, то результату не буде. Видихніть і припиніть. Зверніть увагу, що соцмережі не будуть центром вашої публічності.

Переоцінка важливості соцмереж