
Покупка Stefano Ricci: інвестиція у вишуканий стиль
Вдала покупка одягу — це запорука стильних образів та вибудовування власного іміджу. І саме такою вдалою покупкою зі світу високої моди для вас стане Stefano Ricci на Domino.ua. Інтернет-магазин дарує неабияке різноманіття вибору серед 250 люксових брендів.
Тут кожен модний поціновувач знайде для себе підхожу річ, а крім того зможе ознайомитися з новими брендами. На сайті зручний та зрозумілий інтерфейс, швидкий пошук та легке оформлення замовлення. Кожен товар продемонстрований зображеннями високої якості у різних ракурсах. А ще на Domino ви отримаєте дозу натхнення від професійних стилістів, які пропрацювали готові образи для кожної позиції. Тож ви точно знатимете, що з чим поєднувати у своїх майбутніх стилізаціях. Domino — це гарантія надійності і вибір стильних та впевнених у собі
Історія бренду
- 1972
Компанія STEFANO RICCI S.p.A., лідер у виробництві розкішного чоловічого одягу, була заснована флорентійським дизайнером Стефано Річчі та його дружиною Клаудією. З самого початку вони встановили філософію «100% Made in Italy», а пристрасть Стефано Річчі до краваток спонукала його виготовити свої перші моделі, коли йому було близько двадцяти років. - 1974
Стефано Річчі переосмислив роль краватки, перетворивши її з аксесуару на головного героя чоловічого гардеробу. Відразу після дебюту в Pitti Uomo його творіння були з ентузіазмом прийняті найбільшими універмагами світу, включаючи Neiman Marcus і Harrods. Після запитів від провідних груп, у 1970-х роках він представив свою першу колекцію сорочок і вийшов на ринок високого класу з асортиментом шкіряних виробів бренду. - 1986
Разом з групою колег Стефано Річчі вирішив створити консорціум, який би посилив присутність міста Флоренції та виставки Pitti Uomo, перетворивши їх на важливий орієнтир чоловічої моди на міжнародному рівні. Назва, яку вони обрали, «Classico Italia», незабаром стала синонімом продукції, виготовленої виключно в Італії. Дизайнер був обраний президентом на три терміни, заснувавши напрям, присвячений колекціям і заходам високого класу. - 1990
У 1990-х роках Стефано Річчі поступово розширив чоловічу колекцію, включивши до неї піджаки, костюми, трикотаж, спортивний одяг та взуття. Він розробив ексклюзивну лінію шкіряних виробів і, дотримуючись перевірених часом ювелірних традицій Флоренції, створив колекцію запонок і вишуканих пряжок для ременів з використанням золота, платини, діамантів, сапфірів та інших дорогоцінних каменів. - 1993
Закріпивши присутність компанії в США власним шоу-румом у Нью-Йорку, Стефано Річчі вирішив відкрити свій перший магазин під прямим управлінням; це був крок, який поклав початок процесу становлення бренду в усьому світі. Обраним містом був Шанхай, зі стратегічним баченням майбутнього Китаю, яке випереджало свій час. Це виявилося новаторською авантюрою, яка з роками принесла видатні результати.
Stefano Ricci у 21 столітті
Була створена емблема бренду — королівський орел. Вибір припав на орла як на данину поваги до культового представника багатьох народів, а також символ, що тісно пов’язаний з цінностями самого Будинку: ЧЕСТЬ, СИЛА і ГОРДІСТЬ. Бренд та емблема Stefano Ricci прикрасили вітрини магазинів у Монтекарло, Беверлі-Хіллз, Пекіні, Порто-Черво, Сіані, Москві, Нью-Йорку та Парижі.
Заснована в 1972 році, компанія Stefano Ricci перетворилася з невеликого сімейного виробничого підприємства на міжнародну групу компаній класу люкс, що налічує 600 співробітників по всьому світу зі штаб-квартирою, розташованою на пагорбах Ф’єзоле, що займає площу понад 9 000 м2.