Найбільша компанія США переходить на водневі вантажівки
Найбільша компанія в США, що перевозить контейнери з портів на склади, IMC замовила 50 водневих вантажівок Nikola для перевезень у Каліфорнії, Аризоні та Неваді.
Протягом двох років компанія використовувала електромобілі, проте такі випробування дали невтішні результати, повідомляє Hydrogen Insight.
З 2022 року IMC використала шість електричних вантажівок Volvo, а також встановила зарядні точки, здатні обслуговувати парк із 30 автомобілів. Однак виявилося, що вони потребують доопрацювання.
“Основна проблема з акумуляторними [електромобілями] полягає в тому, що ви можете отримати лише чотири-шість годин продуктивності від вантажівки протягом 12-14 годин, якщо вони знаходяться під навантаженням”, – сказав генеральний директор компанії Джоел Генрі.
Він пояснив, що для автотранспортних компаній це не вигідно, адже експлуатувати дизельні тягачі можна приблизно 20-24 години на добу. Президент IMC у Тихоокеанському регіоні Джим Гілліс додав, що рейси на 483 км між портами і складами, що регулярно здійснюються компанією, “за межами досяжності цих акумуляторних електромобілів”.
Зазначається, що за новими правилами Каліфорнії нові вантажівки, зареєстровані з 1 січня, повинні мати нульовий рівень викидів.
Це необхідно для того, щоб до 2035 року вивести з експлуатації вантажівки, що працюють на викопному паливі. У матеріалі додали, що вартість нових водневих вантажівок досягає понад $22 мільйонів, тобто понад $440 000 за вантажівку.
“Про водневу сторону, інфраструктури немає, і ми не очікуємо її протягом кількох років, – сказав Генрі. – Щоб привести ці вантажівки у дію, нам потрібно укласти контракт із постачальником водневого палива для доставки водню у цистернах на наші підприємства”.
Нагадаємо, промислова коаліція, яка координує водневий фонд Hy24, випустила звіт, в якому закликає Єврокомісію та держави-члени створити мережу великомасштабних водневих заправних станцій (HRS) до 2027 року.