Monobank відновив роботу після технічного збою
Мобільний додаток Monobank відновив роботу після збою
Співзасновник Monobank Олег Гороховський повідомив про поновлення роботи мобільного додатку після технічного збою. Він зазначив, що збої є результатом постійного прагнення покращити сервіс та впровадити нові функції. Гороховський також вибачився перед користувачами, які були засмучені через недоступність системи.
Раніше користувачі повідомляли про проблеми з авторизацією у системі онлайн-банкінгу Monobank. Збій підтвердив сам Гороховський, але не уточнив причин і термінів поновлення роботи. Завдяки збою клієнти не могли виконувати жодних операцій зі своїми картками, включаючи пересилання коштів та перевірку рахунку.
Це вже не перший збій у роботі мобільного додатка Monobank. Раніше також були випадки з недоступністю сервісу через технічні проблеми та DDoS-атаки. Проте, команда Monobank продовжує працювати над удосконаленням та постійно впроваджує нові функції для зручності своїх користувачів.
Ось щоразу, коли в нас щось йде не так, я секунду заздрю старим, класичним банкам, які оновлюють програму раз на рік і падають не частіше ніж один раз на рік. Але потім ми оживаємо, і я радий, що наші збої є результатом постійного бажання ще щось покращити чи включити щось раніше, ніж потрібно. Краще падати, вставати і бігти, ніж сидіти і спати. Вибачте у всіх, кого ми підвели. Зараз все добре
Не працювали транзакції та технічні операції