Monobank відновив роботу після технічного збою

Monobank відновив роботу після технічного збою


Мобільний додаток Monobank відновив роботу після збою

Співзасновник Monobank Олег Гороховський повідомив про поновлення роботи мобільного додатку після технічного збою. Він зазначив, що збої є результатом постійного прагнення покращити сервіс та впровадити нові функції. Гороховський також вибачився перед користувачами, які були засмучені через недоступність системи.

Раніше користувачі повідомляли про проблеми з авторизацією у системі онлайн-банкінгу Monobank. Збій підтвердив сам Гороховський, але не уточнив причин і термінів поновлення роботи. Завдяки збою клієнти не могли виконувати жодних операцій зі своїми картками, включаючи пересилання коштів та перевірку рахунку.

Це вже не перший збій у роботі мобільного додатка Monobank. Раніше також були випадки з недоступністю сервісу через технічні проблеми та DDoS-атаки. Проте, команда Monobank продовжує працювати над удосконаленням та постійно впроваджує нові функції для зручності своїх користувачів.

Ось щоразу, коли в нас щось йде не так, я секунду заздрю ​​старим, класичним банкам, які оновлюють програму раз на рік і падають не частіше ніж один раз на рік. Але потім ми оживаємо, і я радий, що наші збої є результатом постійного бажання ще щось покращити чи включити щось раніше, ніж потрібно. Краще падати, вставати і бігти, ніж сидіти і спати. Вибачте у всіх, кого ми підвели. Зараз все добре

Не працювали транзакції та технічні операції